پاسخ اولین نامه - سلام زائر خدا

 

روز قبل از سفر سنگین است

روزی که قرار است توشه برداری سنگین است و دلنشین .

((آتش به جانم افکند شوق لقای دلدار ))

ساعت یک نیمه شب است همه خوابند و من خوابم

و می نویسم ...

هیچ کس جز او نمی داند که چه بر قلبکم  گذشته

 تا به امروز رسیده ام .

صدایی نمی شوم جز بی تابی های دلم را .

جز یا فتاح گفتن ذکری ندارم

پس یا فتاح یا فتاح یا فتاح یا ...

این جواب اولین نامه ای است که می نویسم . 

 میان نوشت :

۱۲ نامه از المیرا گرفته ام که تمامش را نرگس - نویسنده  وبلاگ

 پشت هیچستان جایی است ـبا اشک برایم پاک نویس کرده ...

نامه هایی که هر پاکتش عنوانی دارد و زمانی برای خواندن مثلا 

روز قبل از سفر یا در هواپیما به سوی حضرت عشق یا

جده ایستگاهی به سوی بهشت و ۹ نامه دیگر .

((باید امشب بروم

باید امشب چمدانی را

که به اندازه پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم

و به سمتی بروم

که درختان حماسی پیداست .

رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا می خواند

یک نفر باز صدا زد :

زهرا !

کفش هایم کو ... ))

نترس آرام باش ...می دانم که اضطراب دیدار سنگین است

اما فقط او را بخوان و از خیل جمعیت عبور کن

یادت باشد که اشک های گرم مادرت را که

روی گونه هایت جا خوش کرده

و چشم های پدرت را با خودت ببری

سبکبار برو

اما دلی را جا نگذار !

آه چقدر سخت است توشه برداشتن !

چقدر  روز قبل از سفر سنگین است !

چقدر نمازهایم آرامتر شده !

                                       ساعت یک بامداد ۱۹ تیر ۱۳۸۶

 

نظرات 7 + ارسال نظر
admin 26 تیر 1387 ساعت 22:37 http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

تسنیم 27 تیر 1387 ساعت 16:33 http://www.bashir5.blogfa.com


سلام دختر مقنعه آبی؟ خوبی؟

بر خلاف شما من چند بار بهتون سر زدم ونوشته هاتون رو خوندم

اگه دوست داشته باشید، با هم لینک داشته باشیم. خبرش از شما



موفق باشید

به نام خدا
سلام

از این که در بین شمعدونی های شما پر میزنم، خوشحالم، هر چند هم این آبیاری های آن ها خیسم میکند.

یا علی

تسنیم 28 تیر 1387 ساعت 15:42 http://www.bashir5.blogfa.com

سلام! از حضورتون ممنون

من هم شما رو لینک کردم

تا بعد

At 30 تیر 1387 ساعت 15:50 http://MAHRAMANE.

چه کار قشنگی...

چقدر نامه های مکه ام را دوست دارم...

سلام
خدا را خوش میاد ، که ما بیاییم و بخونیم و نتوانیم سنگینی اشک را در چشم به دوش بکشیم و گونه ها را به کمک بخوانیم .

خدایا ، هنوز هم امیدی است ... :)

تسنیم 3 مرداد 1387 ساعت 22:56 http://www.bashir5.blogfa.com

سلام
من آپم
یه خاطراتی مال قبل از سفرمو نوشتم

تشریف بیار و نظر بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد